29 Temmuz 2007 Pazar

sen thai box izle, ben seni..:)

şu anda sen yanıbaşımda, ellerin çenenin altında kilitlenmiş/yastığın üstünde, önünde sigaran, kültablan, tv kumandası, gözlerin fox tvde thai boxa kilitlenmiş gökhan saki izliyorsun...

''sayın seyirciler, gökhan saki, boğaziçi üniversitesi mezunu, galatasaray fanatiği, dünyanın en iyilerinden.. yunan rakibi de iliadis..''
tahminen 1 dk sonra da:
''eveeeet maç bitti sayın seyirciler. yunanlı neye uğradığını şaşırdı... durumu çok vahim. aman allahım neler oluyor neler? yunanlı yerde, kalkamıyor.. bu ne böyle?... kısa bir reklam arası...''

bense elimde laptopum dün çektiğim resimleri fotoğraf makinesinden boşalttım, kalkıp kızımı tuvalete tuttum, sonra oğluma baktım geçerken,maymununa sarılmış uyuyor, aşağı inip koltuğuma geçerken sana bi öpücük verdim... sonra yine sana bi şeyler yazayım istedim.
bi şey düşünerek oturmadım aslında blog başına... ama sen thai boxu, ben seni izlerken aklıma hayatımda değiştirdiklerine değinmek geldi.. küçük detaylara, belki de küçük diiller kocamanlar.. ama arada kaynayan nüanslara.

# ben seninle tanıştığımda kurtlar vadisi yeni başlamış bi diziydi, sen bi kurtlarvadisikoliktin ve bu dizi -aslında diziden fazla bi şey,strateji oyunu- hiiiiiç ilgimi çekmiyodu.. ama sana aşık olduğumu anladıktan sonra seninle ortak bi nokta yaratayım diye tam mesai kurtlar vadisi fanı oldum:) sonra zevk aldım mı? evet hem de çok!

# kendime çok dikkat etmez, bi topuz yapar, iki allık atar çıkardım dışarı eskiden, o da canım makyaj yapmak isterse, yoksa bi rimele bakardı.. ama senden sonra "allahım beni hep güzel görmeli" kaygısı taşımaya başladım.. mümkünse sabahları da fönlü uyansam da sen benim saçlarımı dağınık görmesen:) - sen her halinle güzelsin hayatım, demen, beni mutlu etmiyor diil tabi:)-

# ince topuklu ayakkabı:)
seninle tanışana kadar sadece ve sadece vid'lerimde -very important day- kullandığım bi aparat olan ince topuklu ayakkabılar, şimdi günlük hayatta da vazgeçilmezim oldu:) ayakkabı alırken iki kişilik düşünüyorum:) benim beğendiğim/senin beğendiğin:)

# elveda dolgu topuk
sana "itici" göründüğü için bye bye dediğim dolgu topuk alışkanlığım..... :) ama işin garibi ben de kendimi "zarif" hissetmiyorum artık dolgu topukla!

#sarı saç:)
şu hayatta büyük konuşmayacaksın:)
fakülte 1. sınıfa kadar doğal halinde kalan kumral saçlarım, 1. sınıftan 2. sınıfın sonuna kadar kızıl, 2. sınıftan itibaren de -bi arkadaşımın ifadesiyle- zifir siyahken "abi hayatta yapmayacağım 3 şeyi sorsalar, 1.sırada saçlarımı sarı yapmak vardır herhalde" diyordum:)
hah hah haaaaa:):):):):):):)

"hayatım müsait olduğunda karpuz ve şeftali hazırlar mısın?"
"tabi bebeğim.."

şimdi gidiyorum canuşkam..
sana karpuz kesicem:)