23 Temmuz 2007 Pazartesi

aşk' ın şarkıları.. aşkın ta kendisi şarkılar...


sana aşkımı anlatan/anlatmaya çalışan şarkıların listesini yaptım.. sana şarkı yapabilseydim, bu şarkıları yapardım.. yapamıyorum ama bazen kulağına söylediğim bazen avaz avaz haykırdığım tüm şarkıları tanık kılıyorum sevdama.

sen benim güneşim, ayımsın...

med cezir (levent yüksel)
yeter ki onursuz olmasın aşk (levent yüksel)
uslanmadım ( levent yüksel)

cennet yolu (alpay) - cennete giden ilk sen olursan, üzülme, seninleyim..-
endamın yeter (kıraç)
sen de başını alıp gitme (cem karaca)
lavinia (feridun)
hayranım sana (candan erçetin)
ruhum seninle (metin arolat)
omzumda ağla (nazan öncel)

ı've got to see you again (norah jones)
yağmurdan sonra gelen toprağın kokusu (sertab erener)
yaz gibi gel (suavi)

ölürüm ben sana (zerrin özer)
kıyamam (zerrin özer)

endless love (lionel richie & diana ross )
killing me softly (tony braxton)

aldığım her nefesin birisi senin (zeki müren)
içimdeki büyük aşkı (zeki müren)
seni nasıl sevdim (zeki müren)
al mendilim (zeki müren)
hiçbir şeyde gözüm yok (zeki müren)
beklenen şarkı (zeki müren) -gözlerinin içine başka hayal girmesin...-
bir kızıl goncaya benzer dudağın(zekai tunca)

ı (who have nothing) shirley bassey
tiryakinim (tual)

onun vedası (yaşar)
kör bıçak (yaşar)

destina (yeni türkü)
beni benimle bırak (zuhal olcay)
ayrılık da sevdaya dahil (zuhal olcay)

kusursuz aşk (soner arıca)
ayrılık (soner arıca)

şimdilik bunlar aklıma gelen... ama sen böyle güzel, ben böyle aşık olduğum sürece ne şarkılar söylenir daha..

Hiç yorum yok: