27 Temmuz 2007 Cuma

ilk dans


seninle ilk dansımızı bu şarkıda yapmıştık... aslında ilk dansımızı bi şiirde yapmıştık biz:) "ben sana mecburum" diyordu ibrahim sadri.. cem karaca , o iç titreten sesiyle "seni bilmiyor kimseler, bir şilep sızıyor ıssız gözlerinden" derken, içimden ne gemiler kalkıyordu benim..

ofisteydik.. elimi tutup, sarılmıştın... "sana kullanılmamış bir gök getiremezdim" ama sana sımsıkı sarılabilirdim... öyle yaptım.. sonra dans etmeye başladık. dans mıydı o?


"ben sana mecburum bilemezsin,

adını mıh gibi aklımda tutuyorum,

ben sana mecburum bilemezsin,

içimi seninle ısıtıyorum...."


ama genel toplum kanısınca, düğündeki dans ilk danstır ya, ben de onun için ilk dans dedim...


"I, I who have nothing
I, I who have no one
Adore you, and want you so
I'm just a no one, with
nothing to give you but oh
I love you.

You, you buy her diamonds
Bright, sparkling diamonds
But believe me, dear, when I say
That she can give you the world
But she'll never love you the way...
I love you.

She can take you to any
place she wants,
To fancy clubs and restaurants
But I can only watch you with
My nose pressed up
against the window pane!

I, I who have nothing "