4 Eylül 2007 Salı

dua


sevileni sevenin duasıyla koruyan Allah'ım,
O'nu iki cihanda aziz kıl...
bana da nefesini efsun kıl ki soluksuz kaldığımda soluğum O olsun...
ellerini bana merhem et, ki, benim onanmaz yaralarım O'nun ellerinde şifa bulsun...
O'na huzur ver!
en karanlık anlarına ışık,
en zor zamanlarına bolluk,
en güç zamanlarına kolaylık ver....
O'ndan önceki ömrümün her gününde beni O'na hazırlayan Allah'ım,
Onu iki cihanda aziz kıl...
bana O'nu ömrünün her saniyesinde mutlu edebilme keyfini yaşat..
gözlerinde gördüğüm huzurla mutlu olmamı sağla...
derdiyle dertlenmeme, ateşiyle yanmama/kavrulmama müsaade et...
beni benden iyi bilen Allah'ım..
O'nu iki cihanda aziz kıl...
varlığına şükürden mahrum bırakma beni... bizi üzerimizdeki nazarlardan esirge, bize kuvvet ver.
birbirimizde seni bulmamızı sağla..
ey yüce Allah'ım,
O'nu iki cihanda aziz kıl...