23 Ağustos 2007 Perşembe

seni seviyorum


son "sarsıntımdan" sonra içimden pek bi şey yazmak gelmemişti buraya... kızgındım ya, kırgın..

sonra seninle konuşunca rahatladım biraz. bu tarafını seviyorum işte senin!

"tamam" dedin, "hatalı olduğum yerleri kabul ediyorum"

" ama sırayla gidelim ve ben önce bu anladığım tarafımı düzelteyim. diğerlerine sonra geçeriz, olur mu?"

olur...
seninle "biz" olup "ben" lerimizi didik didik etmemizi seviyorum ben..
birbirimizin nefes alışından halet-i ruhiyemizi anlamamızı seviyorum..
"bak, bunları konuşuyoruz ama kavga etmek istemiyorum" diye başlayan cümlelerini seviyorum...
seninle karşılıklı dedikodu yapmayı,
balkonda oturup magnum premium yemeği,
ilişkimiz tarhi boyunca, kurtlar vadisi, çemberimde gül oya, bir istanbul masalı'ndan sonra tiryakisi olduğumuz tek diziyi, lost'u izlemeyi seviyorum.
sen film seyrederken senin dizine yatıp uyumayı,
sonra senin gecenin birinde/ ikisinde "hadi hayatım odamıza gidelim" diyen sesini,
bunların bana verdiği huzuru,
sen evde yokken seni bekleyişlerimi,
sen gelmeden uyuyamayışlarımı seviyorum...
ben seni seviyorum, herşeyinle, her ikliminle...